Kategoria: Human Resources / zasoby ludzkie

Specjalista ds. płac i księgowości w Abalone

Miejsce pracy: Warszawa (Polska)
Wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia
Doświadczenie: 3-5 lat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Kategoria: Human Resources / zasoby ludzkie

Specjalista ds. płac i księgowości w Abalone

Miejsce pracy: Warszawa (Polska)
Wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia
Doświadczenie: 3-5 lat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Praca zmianowa: Nie
Benefity: karta sportowa, ubezpieczenie dodatkowe, prywatna opieka medyczna

Cześć!

Jesteś osobą dla której „Dziesiąty”, „Piętnasty” czy „Dwudziesty” to nie byle jakie dni, ale stan umysłu ... a oskładkowanie umów zleceń to tematy, o których czytasz do kawy?

Wygląda na to, że możesz być specjalistą, którego chcemy zaprosić do naszego zespołu.

Pracuj, jako Specjalista ds. płac i księgowości w Abalone!

Chcesz wiedzieć więcej, co zyskasz, pracując z Nami?

  • Praca w firmie z wartościami - nie jesteśmy korporacją, u nas liczysz się Ty!
  • Rozwój - zainwestujemy w Ciebie! Oferujemy szkolenia i kursy, które pozwolą rozwijać Twoje kompetencje.
  • Doświadczenie - będziesz zaangażowany w strategiczne działania bezpośrednio współpracując z Dyrektorem Generalnym.
  • Przyjazna atmosfera - praca w miłej atmosferze to dla nas podstawa. Wspieramy się i możemy na siebie liczyć.
  • Elastyczność - rozumiemy, że życie bywa różne, dlatego będziesz mieć możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej, jeśli pojawi się taka potrzeba.
  • Pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna LUX MED, karta sportowa Benefit, dzień wolny z okazji urodzin.

Za co będziesz odpowiedzialny?

W obszarze płac:

  • Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej (mile widziane doświadczenie w rozliczaniu umów o pracę tymczasową).
  • Sporządzanie deklaracji do US, PFRON, GUS, PPK i raportów rozliczeniowych ZUS.
  • Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.
  • Ewidencja i rozliczanie absencji zasiłkowych.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
  • Merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy, podatków i kalkulacji wynagrodzenia.
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej.

W obszarze księgowości:

  • Księgowanie dokumentów (wyciągów bankowych, faktur zakupowych).
  • Księgowanie faktur sprzedażowych.
  • Przygotowywanie przelewów bankowych.
  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku w księgach rachunkowych.
  • Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami i dostawcami (monitorowanie należności, uzgadnianie sald).
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych, itp.
  • Rozliczanie podatku VAT w zakresie JPK i deklaracji VAT-UE.
Nie widzisz oferty dla siebie?

Zostaw nam swoje CV! Wszystkim się zajmiemy.

Wyślij CV