Kategoria: Sprzedaż

Partner Sieci Marketów Nowy Dwór Mazowiecki

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki (Polska)
Wynagrodzenie: -
Doświadczenie: niewymagane
Forma zatrudnienia: umowa B2B
Kategoria: Sprzedaż

Partner Sieci Marketów Nowy Dwór Mazowiecki

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki (Polska)
Wynagrodzenie: -
Doświadczenie: niewymagane
Forma zatrudnienia: umowa B2B
Praca zmianowa: Nie

Zostań Partnerem sieci marketów i prowadź własny biznes!

Chcesz prowadzić własny biznes, a jednocześnie nie wiesz od czego zacząć? Może czujesz, że praca na etacie nie jest dla Ciebie? Zostań partnerem sieci marketów i poprowadź gotowy i wyposażony sklep!

Jako Partner, na podstawie umowy o współpracę, będziesz prowadzić sklep lidera w branży FMCG zgodnie ze standardami firmy – przepis na sukces jest już gotowy. Zbudujesz swój zespół i będziesz dbać o powodzenie swojego sklepu.

Oferujemy:

  • Gotowy i wyposażony sklep
  • Brak kosztów najmu oraz brak opłat za media
  • Pracę z łatwym asortymentem bez krótkiego terminu ważności
  • Darmowe szkolenia dla Ciebie i Twoich pracowników na każdym etapie współpracy
  • Stałe wsparcie operacyjne oraz marketingowe
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie sklepu
  • Możliwość rozwoju poprzez prowadzenie kolejnych sklepów
  • Benefity dla Ciebie i Twoich pracowników: Ubezpieczenie na życie, zniżka na zakupy, zniżka na paliwo
  • Wiedzę i doświadczenie jednej z największych polskich firm z branży FMCG

Twoje zadania:

·  Prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy - dbanie o wygląd, organizację sklepu i poziomu obsługi klienta.

·  Zarządzanie zespołem - rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników, tworzenie grafików.

·  Aktywne podejście do sprzedaży - realizacja założonych celów sprzedażowych, organizowanie i prowadzenie działań promocyjnych, monitorowanie wyników sprzedaży.

·  Zarządzanie asortymentem i zamówieniami - monitorowanie stanów zatowarowania i składanie zamówień, dbanie o odpowiednie rozmieszczenie produktów w sklepie.

·  Organizacja pracy własnej oraz zespołu - planowanie i koordynowanie codziennych zadań.

Nasze oczekiwania:

·        Gotowość założenia lub posiadanie działalności gospodarczej – ofertę kierujemy do przedsiębiorców oraz osób które chcą się nimi stać.

·        Zaangażowanie i motywacja do pracy – chcesz być własnym szefem, doradzać lokalnej społeczności, a może Twoim celem jest otwierać kolejne sklepy? – od Twojego zaangażowania zależy jak daleko zajdziesz.

·        Przedsiębiorczość – dowiesz się jak prowadzić sklep, ale z żyłką przedsiębiorcy trzeba się urodzić.

·        Umiejętności zarządzania i motywowania zespołu – bądź liderem, za którym pójdzie Twój zespół.

·        Dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu – najpierw planujesz potem działasz?

·        Zaangażowanie w obsługę klienta i aktywne podejście do sprzedaży – dla swojego zespołu będziesz wzorem do naśladowania.

·        Dyspozycyjność do odbycia 10-dniowego szkolenia – tam dowiesz się jak prowadzić sklep i stworzyć wspólny sukces.

·        Doświadczenie w handlu – mile widziane.

Nie widzisz oferty dla siebie?

Zostaw nam swoje CV! Wszystkim się zajmiemy.

Wyślij CV