Nasz Klient posiada jeden z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa tworzyw sztucznych w Polsce. Jest to kluczowy dostawca dla branży: - motoryzacyjnej, - elektronicznej, - AGD, - kosmetycznej, - meblarskiej. Pracując w tej firmie masz możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najlepiej prosperujących firm na rynku krośnieńskim.
Opis stanowiska:
- sprawowanie nadzoru nad specyficznymi wymaganiami klienta oraz procesem reklamacji (5 Why, 8D, ISHIKAWA)
- kontakt z klientem w zakresie reklamacji, działań naprawczych oraz zatwierdzania części (PPAP, ISIR)
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji jakościowej
- udział w audytach certyfikujących i audytach klientów
- uczestnictwo w pracach zespołów interdyscyplinarnych: FMEA, LEAN, redukcji braków, ciągłej poprawy etc.
- kontakt z Klientami firmy w zakresie ustalenia oraz walidacji dokumentacji jakościowej,
- uczestnictwo w rozwoju projektów
- obsługa bazy IMDS
- przygotowywanie danych (próbki, standardy, instrukcje, pomiary, badania, analizy) dla wszystkich etapów rozwoju projektu
- prowadzenie szkoleń jakościowych dla pracowników
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ( preferowany kierunek techniczny)
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w firmie produkcyjnej
- znajomość wymagań norm jakościowych ISO 9001:2015, IATF IATF 16949:2016
- umiejętność czytania rysunku technicznego
- znajomość AIAG Core Tools ( SPC, MSA, PPAP, APQP, FMEA )
- biegła znajomość j. angielskiego
- praktyczne doświadczenie w implementowaniu nowych technologii, prowadzeniu projektów
- analityczne podejście do problemu
- bardzo dobre zdolności organizacyjne
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u naszego Klienta
- wynagrodzenie na start 7,000-8,000 zł brutto
- możliwość uzyskania premii
- pełen pakiet benefitów
- możliwość rozwoju zawodowego
KRAZ nr 24376